Programarea restantelor si maririlor de note, din sesiunea 8-14 februarie 2021

Ultima actualizare: 10 Feb 2021, 12:02:17 (de către Gabriela Pavelescu).

PROGRAMAREA RESTANŢELOR ŞI MĂRIRILOR DE NOTE

DIN SESIUNEA 8-14 FEBRUARIE 2021:

    -anul I, studii universitare de licenţă, descărcaţi aici, fişier pdf;

    -anul II, studii universitare de licenţă, descărcaţi aici, fişier pdf;

    -anul III, studii universitare de licenţă, descărcaţi aici, fişier pdf;

    -anul I, studii universitare de master, descărcaţi aici, fişier pdf;

    -anul II, studii universitare de master, descărcaţi aici, fişier pdf.

PRECIZĂRI IMPORTANTE: 

1. Studenţii şi masteranzii pot beneficia într-un semestru universitar de două măriri de note; aceastea se vor susţine numai în semestrul respectiv!

Rezultatul reexaminării nu poate conduce la scăderea notei obţinute anterior. În urma reevaluării pentru mărirea notei, rezultatul se modifică numai atunci când nota este mai mare decât cea anterioară şi  se concretizează în nota dată de comisia de examinare.

Reexaminarea pentru mărirea notei este gratuită.

Studenţii/masteranzii care doresc să susţină un examen în vederea măririi de notă, trebuie să întocmească o cerere, conform modelului de mai jos, prin email, la adresa gabriela.pavelescu@uaic.ro, sub formă de fişier ataşat, în format jpg sau pdf, PÂNĂ PE DATA DE 3 FEBRUARIE 2021 (INCLUSIV) ORA 12.

Model de cerere de mărire de notă - descărcaţi aici, fisier doc. 

2. Detalii privind listele studenţilor şi masteranzilor restanţieri, precum şi a taxelor pe care aceştia trebuie să le achite la B.R.D sunt postate pe site-ul facultăţii, la adresa https://www.chem.uaic.ro/ro/examene/liste-restante-febr-2021.html

3. Studenţii trebuie să verifice din timp dacă au acces pe platforma Moodle, de pe pagina https://students.chem.uaic.ro/?redirect=0. Dacă întâmpină probleme legate de accesarea platformei Moodle, studenţii trebuie să trimită un mesaj, pe adresa de email moodle@chem.uaic.ro.

 
Prima pagină > EXAMENE > Programarea restantelor si mar... |