Burse sociale 2020-2021, semestrul I
Ultima actualizare: 14 Oct 2020, 11:10:20 (de către Angela Vatr?).
BURSE SOCIALE 2020-2021,
semestrul I
IMPORTANT!
Conform Hotărârii Senatului UAIC nr. 3/12.10.2020, în vederea restrângerii prezenţei fizice a studenţilor în perioada pandemiei de COVID 19, dosarele de bursă socială pot fi transmise şi prin e-mail, până pe data de 16 octombrie 2020.
Documentele din dosar, inclusiv anexele 1 şi 2, vor fi transmise in format pdf sau jpg pe adresa de e-mail avatra@uaic.ro, urmând ca până la data de 22 octombrie 2020 sa fie aduse şi în original la secretariat.
- Dosarele se pot depune la secretariat în perioada
5 - 16 octombrie 2020
- Lunile care se iau în calcul sunt: iunie, iulie şi august 2020;
- Venitul lunar net mediu/membru de
familie trebuie sa fie mai mic de 1346 lei/lună;
- Pentru
părinţii care nu au avut venituri în lunile iunie, iulie şi august 2020, nu se acceptă decât declaraţii pe proprie
răspundere date la NOTARIAT;
- Actele
de la Administraţia Financiară, de la Primărie şi declaraţiile notariale
trebuie să conţină obligatoriu VENITURILE NETE
realizate pe lunile iunie, iulie şi august 2020 (pe adeverinţele de venit trebuie
să apară obligatoriu menţiunea VENIT NET şi anul 2020);
- Ancheta socială este obligatorie în cazul în care părinţii studentului lucrează în străinătate sau au domiciliul în străinătate;
- Dosarul
trebuie să cuprindă actele specificate în adresa nr. UAIC 16441/29.09.2020,
emisă de către Compartimentul Burse (click > aici pentru a descărca adresa în format pdf).
- Informaţii suplimentare cu privire la documentele care trebuie depuse în raport cu situaţia socială a studentului pot fi solicitate prin e-mail (avatra@uaic.ro) sau telefonic (0232 201063). Studentul va specifica dacă în lunile iunie, iulie şi august 2020 părinţii au fost salariaţi/pensionari/ în şomaj etc. De asemenea, studentul va menţiona dacă are fraţi studenţi/elevi/preşcolari.