Continut dosar inscriere doctorat 2024
Ultima actualizare: 29 Aug 2024, 09:08:21 (de către Angela Vatră).
Conţinutul dosarului de înscriere
- admitere doctorat 2024 -
- fişa de
înscriere tip, listată faţă-verso, în care se va menţiona opţiunea pentru conducătorul de
doctorat, cu avizul acestuia (descarcă formularul aici) ;
- curriculum
vitae;
- lista
lucrărilor ştiinţifice ale candidatului (dacă este cazul);
- atestat
de cunoaştere a unei limbi de circulaţie internaţională la nivel B2
conform cadrului de referinţă elaborat de Consiliul Europei, eliberat de
către Facultatea de Litere a Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” Iaşi,
înainte de susţinerea examenului de admitere, cu cel mult doi ani;
excepţie fac candidaţii care au absolvit o specializare simplă sau dublă,
în titulatura căreia apare o limbă străină, a unei facultăţi acreditate,
au testul DALF, TOEFEL sau alte certificate internaţionale recunoscute, precum și certificatele emise de organismele de testare specifice ale universităților din consorțiul Universitaria, aflate în perioada de valabilitate;
- original*
şi copia certificatului de naştere;
- original*
şi copia actului de identitate;
- original*
şi copia certificatului de căsătorie / de schimbare a numelui, dacă este
cazul;
- originale*
şi copiile diplomei de bacalaureat şi foii matricole din liceu;
- originale*
şi copiile diplomei de licenţă şi suplimentului la diplomă/foii matricole;
- diploma
de masterat sau un act echivalent şi suplimentul la diplomă/foaia
matricolă, în original (pentru absolvenţii de masterat din anul
universitar curent, adeverinţa de absolvire şi situaţia şcolară,
eliberată de secretariatele facultăţilor);
- chitanţa
de achitare a taxei de înscriere (taxa de inscriere de 150 lei se
achită la orice filiala BRD din ţară: taxa admitere - cod 28, doctorat-
cod 05, Facultatea de Chimie- cod 2544, contul IBAN al Universităţii
„Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi: RO 68 BRDE 240SV89534452400 ); sunt scutiți de plata taxei de înscriere, candidații (în vârstă de până la 25 ani şi aflaţi în
întreţinerea părinţilor) care sunt copii ai personalului didactic (de predare şi didactic
auxiliar) aflat în activitate, pensionat sau decedat, pe baza actelor doveditoare prezentate de
candidaţi;
- acordul
de confidenţialitate (anexa 5 din regulamentul de admitere )
- 2
fotografii color tip carte de identitate;
- un dosar
plic;
- portofoliul ştiinţific al candidatului.
* Documentele originale se restituie candidatului după certificarea
conformităţii cu originalul a copiilor documentelor de către membrul /membrii
Comisiei de admitere care are/au atribuţii desemnate în acest sens.