Studenții din anul III, precum și pentru masteranzii din anul II care doresc să-și susțină restanțele din semestrele anterioare, în sesiunea 17-23 iunie 2024, trebuie să întocmească câte o cerere pentru fiecare examinare în parte. Aceste cereri vor fi încărcate în format pdf, pe platforma Moodle. De asemenea, și chitanțele taxelor de refacere a activității didactice sau de reexaminare trebuie încărcate tot pe pagina Moodle.
Linkul de acces al paginii Moodle este următorul:
https://students.chem.uaic.ro/course/view.php?id=638
În linkul de mai sus veți găsi şi lista studenților și masteranzilor care trebuie să achite taxă de refacere a activității didactice sau taxă de reexaminare pentru susţinerea restanțelor!!!
Termenul limită de încarcare a cererilor și chitanțelor este: 12 IUNIE 2024, ora 23:59.
Fiecare fişier pdf încărcat in Moodle trebuie să conţină două pagini: prima pagină fiind cererea şi a doua pagină chitanţa de la B.R.D.
Formularul cererii este următorul: Formular cerere de sustinere a unei restante.docx
Fișierele trebuie să fie denumite astfel: GrupaNumestudent_Restanta1.pdf, GrupaNumestudent_Restanta2.pdf ş.a.m.d.
Taxa de refacere a activităţii didactice şi taxa de reexaminare se achită la B.R.D, conform precizărilor de mai jos:
- precizări pentru studenţi
-Contul IBAN al Universităţii „Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi:
RO 68 BRDE 240SV89534452400
-Cod taxă refacere activitate didactică: 35
-Cod taxă reexaminare: 41
-Forma de învăţământ: licenta, zi, cod 01
-Cod facultate (Chimie): 1211
- precizări pentru MASTERANZI
-Contul IBAN al Universităţii „Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi:
RO 68 BRDE 240SV89534452400
-Cod taxă refacere activitate didactică: 35
-Cod taxă reexaminare: 41
-Forma de învăţământ: master, zi, cod 03
-Cod facultate (Chimie): 2402