Studenții din anii II și III, precum și masteranzii din anul II care doresc să-și susțină restanțele din anii anteriori, în sesiunea 19-25 februarie 2024, trebuie să întocmească câte o cerere pentru fiecare examinare în parte. Aceste cereri vor fi încărcate în format pdf, pe platforma Moodle. De asemenea, și chitanțele taxelor de refacere a activității didactice sau de reexaminare trebuie încărcate tot pe pagina Moodle.
Linkul de acces al paginii Moddle este următorul:
https://students.chem.uaic.ro/course/view.php?id=614
Accesând linkul de mai sus veți găsi lista studenților și masteranzilor care trebuie să achite taxă de refacere a activității didactice sau taxă de reexaminare pentru susţinerea restanțelor!!!
Termenul limită de încarcare a cererilor și chitanțelor este: 9 februarie 2024, ora 23:59.
Fiecare fişier pdf încărcat in Moodle trebuie să conţină două pagini: prima pagină fiind cererea şi a doua pagină chitanţa de la B.R.D.
Formularul cererii este următorul: Formular cerere de sustinere a unei RESTANTE.docx
Fișierele trebuie să fie denumite astfel (înainte de a le încărca pe Moodle):
GrupaNumestudent_Restanta1.pdf, GrupaNumestudent_Restanta2.pdf etc.
Taxa de refacere a activităţii didactice şi taxa de reexaminare se achită la B.R.D, conform precizărilor de mai jos:
- precizări pentru studenţi
-Contul IBAN al Universităţii „Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi:
RO 68 BRDE 240SV89534452400
-Cod taxă refacere activitate didactică: 35
-Cod taxă reexaminare: 41
-Forma de învăţământ: licenta, zi, cod 01
-Cod facultate (Chimie): 1211
- precizări pentru MASTERANZI
-Contul IBAN al Universităţii „Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi:
RO 68 BRDE 240SV89534452400
-Cod taxă refacere activitate didactică: 35
-Cod taxă reexaminare: 41
-Forma de învăţământ: master, zi, cod 03
-Cod facultate (Chimie): 2402